miercuri, septembrie 15

Marsul clujenilor impotriva diabetului - after

Si s-a organizat marsul ...si m-am prezentat ... bineinteles , in stilul specific am intarziat ca altfel nu se putea :)

Am doua remarci de facut :
1. organizarea mi s-a parut un pic prea din scurt , poate prea putin mediatizat fenomenul ...adica , eu am aflat de el cu 3 zile inainte si nu am reusit sa ii fac propaganda pe care as fi vrut sa o fac la un astfel de eveniment si in ziua evenimentului mai erau inca 1000 de persoane de la care se astepta reply la event ceea ce m-ar face sa cred ca a fost putin cam din scurt :)

2. m-a distrat teribil una din persoanele cu care am fost la mars ...care in timpul marsului a fost sunat si a avut o conversatie telefonica de jenu :

"salut . ce faci ?"
"da bine . marsaluiesc "
" ce marsaluiesti ? pentru ce ?"
"marsaluiesc impotriva diabeticilor "
...dupa care am bufnit toti intr-o sesiune extrem de buna de ras ... cert e ca scopul marsului lui e inca necunoscut , dar noi restul am marsaluit impotriva Diabetului .

Cert este ca pentru fiecare persoana care a marsaluit organizatorii , compania Sanofi-Aventis , a donat cate 10 Ron catre Centru Clinic de Diabet , Nutritie si Boli Metabolice , ceea ce este o initiativa de tipul 'jos palaria' pentru stim toti cum arata clinicile si spitalele din sistemul public :)
Cert este ca fiecare persoana avea dreptul sa parcurga traseul marsului de mai multe ori astfel marind suma donata de catre organizatori . Noi am marsaluit de 2 ori si zicem ca a fost de ajuns .

Mai jos, aveti un paragraf dintr-un articol publicat dupa mars . Din nou , 'jos palaria' pentru cei 10.000 Ron ca si donatie de catre compania Sanofi-Aventis si ma bucur ca au fost persoane care si-au donat o jumatate de ora din viata lor pentru a face o fapta buna . Cred ca macar de cateva ori pe an trebuie sa mai facem cate o fapta buna pentru ca asta e unul din lucrurile care ne impiedica sa ne transformam in niste roboti .


"Marsul "Castigi si daruiesti sanatate - Clujeni pentru clujeni", organizat joi, 9 septembrie, in Parcul Central, a reunit peste 400 de participari la plimbarea de 30 de minute propusa de compania sanofi-aventis si de Federatia Romana de Diabet, Nutritie si Boli Metabolice. Intrucat clujenii au raspuns cu entuziasm invitatiei, in ciuda ploii, compania a hotarat sa dubleze donatia, pana la 10.000 RON (fata de promisiunea initiala de 10 RON/participant)."




PS 1 : Ma bucur ca am putut face parte din aceasta initiativa si am contribuit cu ceva la eveniment ,chiar daca a fost doar o postare pe acest blog si prezenta mea la mars 
PS 2 : Ii multumesc si Sonjei care a participat virtual la mars si care ar fi venit si live daca nu era la multi kilometri distanta de Cluj in momentul respectiv :) 

Un comentariu:

sonja spunea...

uvreau sa te vad in poza ...in pas de diabetic!:))