joi, martie 3

Before & After

A trecut mult timp de cand m-am gandit sa scriu ceva , a trecut chiar mult timp de cand aveam vreme sa scriu ... uneori e tare interesanta viata asta ... traiesti constant intr-o stare de rotatie permanenta si niciodata nu stii spre care parte te opresti temporar din invartit ... Stateam si ma gandeam acuma ca intr-o oarecare masura de cateva luni suntem intr-un an nou , un an care cel putin pentru mine nu reprezinta nimic altceva decat continuarea a schimbarilor radicale incepute din vara lui 2010 ... E cumva amuzant cum , in general , sunt reticenti fata de schimbare cu toate ca sustinem ca exista o nevoie constanta de schimbare a unui lucru , a unui moment din rau in mai bine , a unei amintiri . Unele lucruri care sunt tangente doar pe trecutul nostru nu mai pot fi schimbate , altele se rasfrang pe viitor si totul sta in mainile noastre , dar adevarul e ca de cele mai multe ori stam si ne uitam mirati cum trece schimbarea prin sau pe langa noi ... zic pe langa noi pentru ca , intreb ... cati dintre noi isi dau seama ca se produce o schimbare in interiorul /exteriorul lor ? si cu toate astea, in oricare moment ne oprim din invartit si ne uitam unpic in spate avem senzatia ca acel eu de acum un an de zile nu mai e deloc acel eu de acuma ... Poate e doar o iluzie optica datorata experientelor nou acumulate sau poate e ceea ce tind si eu sa cred ... e purul adevar ... ne schimbam in mod inconstient pe baza experientelor acumulate ...un proces continuu , deschis fata de tot ce ne inconjoara ... si nu se poate face absolut nimic ca sa oprim asta ...

Cert e ca nu cred ca se inteleg prea multe din paragraful asta ... poate vroiam sa zic ceva mai concret , poate doar imi era doar sa scriu pe blog ...sau poate nush ... dar stiu sigur ca ma uit intr-o oglinda si fata de aprilie anul trecut nimic nu mai e la fel ... sa insemne asta ca eu sunt tot aceeasi persoana construita pe aceleasi valori ca si pana atunci sau m-am schimbat si eu pe parcurs din inertie ?

Niciun comentariu: