duminică, aprilie 11

Criza da in muzica ?

Deci ...tehnic nu prea vroiam sa mai scriu nimic astazi pe "bloc" ,dar sincer sa fiu nu prea ma pot abtine ... am dat peste ceva pe parcursul acestei dimineti si literalmente , imi vine sa imi smulg parul din cap ...

Acum multa vreme , prin ianuarie candva , am pus piesa lui Costi feat Bob Sincalir feat Shaggy - I wanna ... si cred ca am mentionat ca e o piesa bunicica de vara dupa ce o mixeaza ,remixeaza ca sa sune bine ... Ei bine, dragi compatrioti a aparut videoclipul ....marele .....faimosul ...videoclip .... chiar ma asteptam la ceva mare , grandios ...totusi e o colaborare importanta pentru orice "artist"din Romania ...sau tzoapa din Bulgaria ... Se vehiculeaza in presa ca ar fi costat 150.000 euro ....deci , pe bune ....pe ce ??? miiiii raauuuuuu .....

1. Videoclipul are tehnic 3 locatii : una in limuzina , una intr-un club si una la o piscina,ceva stuff ...  nimic iesit din comun ...se tot agita toata lumea pe acolo ...da din cur si gata .... deci pe ce dreacu 150.000 euro ? sau shaggy si bob sinclair taxeaza pe secunda aparitia in videoclip ca asha s-ar mai explica ???

1a. am vazut videoclipuri mult mai multe si mai faine decat asta ...si MULT MAI IEFTINE .... e cel mai prost videoclip pe care l-am vazut anul asta in mod oficial ...si decat sa strice atatia bani pe un rezultat atat de prost ...mai bine imi dadeam mie banii aia ..si le faceam eu ,care nu am cunostinte in domeniu , un videoclip mult mai tare =)) :D

2. Pitzipoanca aia ma dezgusta in ultimul hal ....tot ce stie sa faca e sa dea din tzatze si sa isi inga buzele .... aia e buna strict de fu**i si atat ...ca sa nu mai vorbim de cantatul ei .... si ea un refren de 2-3 ori ..si gata ii marea descoperire muzicala a secolului ....hai , pitzi du-te bagati vibratoru si taci din gura

3. Si-o schimbat Costita Ionitescu look-ul ...moama si ce schimbare ... se da el mare impresar si mare smecheras de cartier acuma ...da tot un cocalar ramane in viziunea mea ... arata ca un fazan in videoclip ...si macar sa ii lase aia coaele in pace k ....am impresia ca il strange foarte tare la cum canta :))

4. Mah , oameni buni ..toata viata mea am trait cu o impresie foarte buna despre Bob Sinclair si Shaggy ...Bob Sinclair chiar are niste piese bune in viziunea mea ....cum dreacu o ajuns ei sa isi puna amprenta pe colaborarea dintre pitzi/proasta anului din Bulgaria si cocalarul din Balcani ????? deci asta e dilema mea uriasa  la momentul actual ...la care ar exista cel putin o explicatie logica ... tinand cont ca numele lui costi nu e spus/cantat in inceputul piesei ...ci doar al tzoapei ...as presupune ca tzoapa s-o cracit cam tare pentru Shaggy si Bob Sinclair si nu doar o singura data  (sub simpla deviza adaptata Elena Carstea : Barbatii e niste porci ...de ce ar face Shaggy si Bob Sinclair exceptie ) ...sau exprimata dpdv economic ...tzoapa a acceptat in repetate randuri moneda nationala a Botswanei ...pentru a avea o piesa cu semnatura Shaggy si Bob Sinclair ...

Astept alte explicatii logice pentru asha ceva ...si pana atunci ...dezamagire placuta in vizionarea acestui videoclip :))

Niciun comentariu: