miercuri, aprilie 28

Panselutze ....panselutze .... panselutze

Sincer ...nu ma pot abtine ... acum cateva minute am vazut un filmuletz si de atunci rad ...si rad si iar rad ...filmuletzul l-am vazut pe Facebou ,site pe care va invit sa-l urmariti ...ca e tare :)) Sa revenim la oile noastre ...dupa ce aseara , m-am dus pana la Sora sa-mi iau tigari , care , soc , nu a dat inca faliment ...si la casa de marcat in fata mea erau 3 "dive" care rasfoiau dintr-o revista zile si nopti zici ca era Vogue si nu mai putea de nerabdare de parca asteptau sa intre la noul magazin Dolce de pe fith avenue ... trecem si peste partea in care au trecut divele trecerea de pietoni si vai ...doamne ....una din ele o facut masina sa opreasca sa ii acorde prioritate printr-un simplu gest al mainii , stil "la naiba" by Solcanu ...si trecem si peste partea in care am ras pe seama lor minim o jumatate de ora ...va prezint noua colectie primava-vara 2010 de panselutze

Panselutze = noul trend in materie de filmari postate pe internet , o noua stare in randul oamenilor rezultata in urma consumului exagerat de droguri legale si probabil pe seama unei senzatii cronice de singuratate :)

"Casutzaaa noastra ... sa mergem la mamica ...sa o vedem pe mamica ... fa cu mana , mamica ... mancare de rrreeegim ...sa facem vizitaaaa .... aici avem flori frumoaseeeee .... acesta este televizorrruuuulll ....cu anteeeeenaaaa 3 ...ma rog ... asta este baia noastra ...unde facem baie ....si cada ....si caloriferul ...umeraasssssss ....si ce a facut mamicaaa de mancareee ...aceasta este casutza noastraa ... "

Cuvintele sunt de prisos ... va las ...si astept sa imbratisati si voi noua stare panselutza si ...la cat mai multe filmuletze cu casutzaaa voastrrraaa :))


Vezi mai multe din Funny pe 220.ro


PS: Sper sa existe o explicatie medicala pentru filmuletzul pe care l-a facut Doru si pe care l-a postat pe net ...pentru ca altfel e pur si simplu trist ...pentru el ...la varsta pe care o are sa faca asha ceva :) Asha ca ... raman cu ideea ca exista un motiv medical real si ii urez insanatosire grabnica :)

Un comentariu:

Anonim spunea...

Mie deja imi pisa ochii. Nu am constatat inca motivul.
Si e clar ... 2012 nu e departe!