joi, aprilie 15

Dj Project & Giulia - So untrue

Si fusei la concertul Dj Project&Giulia din Obsession din martie ... o seara cu conditii perfecte dar care a iesit imperfect , dar despre asta voi vorbi alta data ... am ramas fixat de atunci pe o piesa ...pe care in definitiv o stiam sub alta varianta din 2009 : Addagio & Gino Manzotti - So untrue .... dar care atunci nu m-a impresionat prea tare ...nush dc  ... Singura schimbare ,tehnic , e ca in loc de Addagio canta Giulia ...dar in varianta asta imi place piesa de innebunesc ... sa fiu vocea Giuliei ? Cert e ca am sa declar aceasta piesa Hitul 4Mit aprilie 2010 ...si abia astept maine sa o pun pe un cd de masina sa suneeeeeeee :))

PS: Aprilie si nu martie ...pentru ca filmarea de la concert o aveam deja dupa concert ,dar abia ieri m-am pus si am taiat si .....etc ....si mi-am facut si mp3 :)) Si de atunci ...ma innebuneste piesa :D

Concluzie : 4Mit recomanda PUTERNIC aceasta piesa =))

2 comentarii:

Anonim spunea...

te lauzi ca i piesa da nu o ai pune si mp3

4Mit spunea...

nu ma laud ... varianta mp3 am doar varianta de pe youtube ... daca o vrei lasa o adresa de mail sau ceva si o trimit :)