joi, iunie 10

Asta da :))

Si pentru ca incerc sa invat de zor ...si cam orice se aude sau misuna in jurul meu imi distrage atentia in semn de protest fata de invatat ...va prezint urmatorul caz

7 copii cu varste cuprinse intre 11-17 ani au primit amenda de la Fisc pentru ca nu si-au platit impozitul pentru colaborarea la o piesa de teatru in anul precedent la care ...... soc , fiecare copil a realizat marele venit de 30 LEI NOI :)) ... pentru 30 lei sa iei amenda de la Fisc ...mi se pare monumental ...asta , numesc eu o adevarata lupta impotriva evaziunii fiscale ...ar trebui de fapt sa infunde puscaria , ce dreacu ? pana mea ...nemernicii ...ei provoaca de fapt gaurile in bugetul statului .... pfuuu =))



2 comentarii:

Ankuz spunea...

sunt niste nesimitit copiii aia! intai trebuie platite darile catre stat si mai apoi daca le ajung banii sa ia o cola, o bomboana...ceva! :)))) intre timp pe manelistii care fac bani "fara numar" nu ii controleaza nimeni...

4Mit spunea...

Nesimtiti ii putin spus ... mai intai trebuiau platite darile catre stat , dupa aia platite alte dari catre local , dupa aia platite multumirile agentiile de minister care au facut posibile angajarile respective , dupa aia taxa de onoare catre Ministerul Culturii , dupa aia taxa auto pentru transport ca si ala s-o fi facut cumva , dupa aia ...get the point ? :))