vineri, mai 28

Ieri si azi ...Dana Nalbaru

Stai de multe ori pe o banca , pe un scaun , pe iarba , pe trotuar ... si te ia o stare din aia ciudata ...asha mai fuzzy , cum ar zice unii ... incep sa te uiti inapoi si incepi sa compari ... si sa compari ...ce erai acum cativa ani , ce esti acuma ... si tot asha ... pana cand incerci sa iti dai seama daca acuma esti bine , esti happy , esti multumit de sine ...etc ... Nu prea are legatura cu subiectul acestui post ...dar sunt gandurile , imagini care mi-o trecut prin cap cand am scris "Ieri si azi "

Ma uitam acum cateva zile la tembelizor ..pentru ca spre bucuria mea am ramas o zi fara laptop ... si am crezut ca ma sui pe pereti ... asta e , mi-am dovedit ca sunt dependent de tehnologie ...ca n-as putea rezista prea mult timp fara Sfantul Google , nu as putea pe undeva fara sa am un Google Earth sau Maps la indemana si fara sa am o harta pusa pe telefon ... si iar incep sa deviez .....revenire ... si vedeam la televizor o multime de trupe din amintirile mele care incearca sa revina sub lupa ... De la Class cu noua lor piesa la Dana Nalbaru despre care , la cat am auzit in ultimele perioada de ea ...adik deloc , am crezut ca s-o mutat undeva in satul Frecatei si sta si se uita la iarba ... dar se pare ca pregateste lansarea unui nou album , e fericita in casnicie si se bucura de orice moment alaturi de fiica ei ... acuma ...problema mea e alta ... ce ne facem cu noua piesa a ei ? eu nu pot sa o incadrez nici unde ... si zic asta ...pentru ca acum multi , multi , multi pe vremea cand singurele riduri erau cele pe care le vedeam la televizor si nu in oglinda :)) in vremea copilariei mele ... eram fan Hi-q si implicit Dana Nalbaru ...bine , plus legatura acolo cu Calin Goia , Voltaj ...complicat , domnule , complicat ... tot timpul eram placut impresionat de vocea ei din piesele Hi-q si chiar si de cateva piese chiar primele dupa plecarea ei ... si acum  , specific artistilor nostri care se hotarasc ca vor cariera solo ... se alege prafu de ei .... sa urmarim :

Undeva ...2004 -2005 , daca nu ma inseala memoria ? :-/



Si ....2010 ...


Eu sincer vad piesa asta data de cateva ori pe posturile de radio , eventual niste aparitii televizate pentru promovare ca doh marketingul e marketing ... eventual un videoclip ... si in maxim o luna piesa uitata ca si cum nici nu ar fi existat ...pacat ,dupa parerea mea ...ca era o voce faina acolo ... sau ma insel eu ? :)

Niciun comentariu: