marți, martie 16

asha da ...asha nu ?! ?!

Nu pot sa ma hotarasc de nici o culoare ... dak e de da sau e de nu ... am primit aseara replica ca daca nu am vazut videoclipul lui gaga cu beyonce ..am trait degeaba ...si eu , om curios , din fire ....m-am pus sa ma uit ... si inca is socat ... adica nici nu stiu ce sa zic de el ...piesa , personal , nu imi place nush cat ... nu o vad nici genu de piesa care sa o ascult in masina ...cu toate , ca deja e pe un cd de masina ...da, oricum ... mi-o ramas o replica in cap "once you kill a cow , you have to make a burger " ...ahhh , si beyonce la inceput ....cu "you've been a bad girl ...a very bad bad bad girl gaga " ....aveam impresia ca m-am pierdut in ceva tentativa proasta de film din anii '80 ..complet esuat ... cat despre asocierea videoclipului cu viata adolescentilor de astazi ...in cazul ala , ma bucur ca nu mai sunt :)) ....la finala gaga in bucatarie ... da asha o impresie de madonna sau de ceva desperate housewife ... plus ....la inceput o fost interesant cand o aparut gaga ca era ceva nou , original ...iesit din tipare ..videoclipul asta nu-mi transmite decat ca incearca mult prea tare ...prea mult excentrism ...m-am hotarat ...
...e primul videoclip a lui gaga care nu imi place deloc ...si prima piesa la care nu ii vad rostul ca piesa ... asha k ....asha nu :p

Niciun comentariu: