luni, martie 22

Opriti Abuzul asupra copiilor!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sincer , nu prea pot sa ma gandesc la un titlu potrivit pentru ... imi vin in mod aleator o multime de injurii , o multime de metode de tortura care cred ca ar fi potrivite pentru un animal ca ea ... Mi-o zis aseara cineva sa ma uit neaparat la asta , dar nici nu pot sa cred ca asha ceva e real ... Hai sa trec peste partea in care eu nu imi gasesc cuvintele si in care eu is proaspat trezit ...si sa incerc sa imi gasesc logica in textul asta :))

O femeie / animal ...lucreaza de mai bine de 30 ani ca si babysitter undeva in nordul Floridei, USA ...primeste o gramada de recomandari , inclusiv de la biserica locala ...si se angajeaza implicit la o familie ... care are 2 copilasi ,unul de 11 luni si unul de 2 ani ...dupa o perioada observa ca fiul lor cel mic are un ochi vanat si s-o gandit ca poate , din greseala , de la fratele mai mare ...dar , de precautie o montat prin casa camere de filmat ... intr-o zi familia si cu animalul s-au certat si mai tarziu pe parcursul zilei au concediat-o ...dupa cateva ore , urmarind inregistrarile observa niste lucruri care nu pot fi descrise in cuvinte ...



Sincer sa fiu ce fel de amiba poate sa fie fiinta aia? ...cum sa dai in halul ala intr-un copil nevinovat , inocent ?..care nu are cum sa se apere ... cum sa motivezi in raportul de politie ca era nervos pe parinti si s-o razbunat ? animalul ala nu are copii ? asta e una din categoriile de cele mai joasa speta care pot exista pe planeta asta ... si pentru care toleranta ,rabdarea mea e 0 ... eu sa stiu ca cineva ridica un deget la copilul meu , cand a fi sa ii am si eu ... as fi pasibil de crima ... inchisoarea nu este o pedeapsa suficient de buna pentru taratura aia bipeda ... nu exista nici o scuza si nici un motiv pentru care sa dai cu o asemenea cruzime intr-un copil ...cum dracu sa ii dai cu mingea in cap ? daca l-o lovit suficient de tare astfel incat copilul sa fie lezat tot restul vietii dpdv neurologic ? o sa zica ...imi cer scuze ...da cereti scuze in viata de apoi , daca exista ca aici nu ai nici o scuza ... nush ...ar trebui legata si batuta ca sa simta ce o simtit copilul respectiv ...sau legata si lovita cu "bombeuri" cu o minge de fotbal ...dar , ma repet nu exista o pedeapsa suficient de buna pentru o scursura de rangul ei ...incerc din rasputeri sa nu injur prin postarea asta ...cu toate ca imi sta pe limba ... cert e ca ne-am diferentiat de animale ...dar se mai produc si greseli ...ea o ramas undeva foarte in spate pe scara evolutiei ... sincer , cred ca si o amiba e mai evoluata ca ea ...

Ca si concluzie ...opriti abuzul asupra copiilor !!

2 comentarii:

I'll Be There spunea...

Doamne, câtă dreptate ai, imaginile astea îţi ispitesc mintea în cel mai morbid mod. Să mă ierte D-zeu, dar sper că va simţi şi ea aceeaşi durere, şi nu mă refer doar la durerea micuţului, ci la toţi cei care au privit aceste imagini, la familie, etc. Doamne, chiar te lasă făr cuvinte, eu am început să plâng de nervi!!!

Anonim spunea...

@ankutzika@
Inca un motiv sa ne dam seama ca traim intr-o lume bolnava psihic! Cel mai crunt posibil e sa lovesti un copilas nevinovat si dulce. Acei oameni, sau monstrii mai degraba, ar trebuii supusi la suferinte chinuitoare iar apoi omorati.
Cum poate fi posibil acest lucru? degeaba si inutil credem ca traim intr-o lume civilizata...cand vezi ca persoana de langa tine in care ai incredere, "te loveste" cu cruzime.