luni, martie 8

Ironic ...

Drept sa spun ... s-a intamplat ceva tare interesant ...cred ca majoritatea lumii stia ca in noapte asta au fost decernate premiile Oscar ...ehhh si exista 2 mari surprize cu privire la asta :

1. Filmul "The Hurt Locker" a luat acasa 6 premii, inclusiv premiul pentru filmul anului , nu Avatar contrar asteptarilor . Mi se pare amuzant ca nu Avatar a luat cele mai multe premii la cum l-o ridicat in slavi multa lume :D

2. Inainte de Oscar se decerneaza si premiile Zmeura de Aur pentru cele mai proaste prestatii si etc ... uite aici vine situatia interesanta si intr-o oarecare masura ironica ,chiar ...

Zmeura de Aur :
Cel mai prost cuplu de pe ecran : Sandra Bullock si Bradley Cooper
Cea mai proasta actrita intr-un rol principal : Sandra Bullock

ambele premii au fost primite pentru filmul All About Steve

Oscar :
Cea mai buna actrita intr-un rol principal : Sandra Bullock

premiul primit pentru filmul The Blind side

...se intelege acuma dilema mea ...cum poate cineva sa ia ambele premii in acelasi an ? :)) mi se pare monumentala faza ... si acuma , ca sa fim seriosi ...am vazut si eu All about Steve ...intr-adevar nu e un film senzational , mai degraba unul mediocru ..dar ...cea mai rea actrita ? hai sa fim seriosi ...k o fost anul trecut niste roluri principale mult mai execrabile de atat ... Cel mai interesant e ca a fost prima nominalizare a lui Sandra Bullock la un premiu Oscar si implicit este si primul premiu Oscar al ei :)

Din partea mea , jos palaria si felicitarile mele ...e o actrita care mie imi place mult :)

3 comentarii:

a.p spunea...

de acord cu tine ca zmeura de aur de anul asta si-a cam dat-o-n petec, dar numai pentru romani e ironic faptul ca nu a luat Avatar-ul Oscar, ca pe aici pe plaiurile miorotice e la mare cautare faima si avem impresia ca băietzii ăia din America se uită numai la încasări: Hurt Locker a luat Oscar pe meritate... e un film foarte bine făcut... la montaj şi la regie depăşeşte Avatar-ul, care ar fi putut lua un Oscar numai pentru cel mai bun film 3D, secţiune deocamdată neinventată din păcate

4Mit spunea...

intr-adevar recunosc ca inca nu am vazut Hurt Locker ...e programat acuma pentru luna martie sa vad pentru ce o luat Oscarul :P ...iar cu referire la Avatar ...fii atent la urmatorul post :))

Anonim spunea...

mda hurt locker este foarte fenomenal ce sa spun dupa o luna de rulare la cinema il da pe protv:)))wooow:)) si avatar intradevar un film de oscar pacat ca nu a luat:(si nu doar pentru incasari oricum trebuie sa fi putin mai deschis la minte sa l intelegi