joi, martie 4

Nu ....

Nu ... n-am murit :)) desi m-as putea gandi la cateva persoane care si-ar putea dori asta ...dar totusi cred ca nu ... tin sa le anunt ca totusi voodoo-ul merge ...stau de cateva zile bune intr-o lupta continua cu o turma de caini/porci/gaini/canguri care se zbat din greu sa ma rapuna la pat ...da' nu ma las :)) nu ma las :) ma lupt impotriva magiei negre care se invarte in jurul meu :)) o sa o chem pe mama omida sa scoata bacilul din mine :)) deja se vede clar , ca delirez ...drept dovada ...pentru inca o zi si 12 h va las sa savurati o piesa care o am de multa vreme pe laptop ...sub sindromul primesc piesa , o pun in folder si am uitat de ea :)) dar care de cateva zile am tot auzit prin diferite cafenele/baruri/bistrouri/puburi ...ca deja nu le mai pot tine evidenta :))

AnnaGrace - Let the feeling go
-fosta trupa Ian Van Dahl din Belgia pentru cine mai stie :)
-e al doilea single lansat

si e misto ...:P enjoy :)

Niciun comentariu: