sâmbătă, martie 13

Avatar ....Oscar ...cel mai tare lucru =))

Ca tot in ultimele zile s-o invartit in jurul oscar , zmeura , avatar, hurt locker ...am sa ma concentrez acuma asupra lui Avatar ... filmul cu cele mai mari incasari din toate timpurile ...cele mai senzationale efecte visuale ...intr-adevar la efecte visuale nu comentez nimica .....intr-adevar un film original intr-o oarecare masura ... intr-adevar merita nominalizarile la Oscar ...dar , parerea mea , si ma repet parerea mea ...nu m-as fi dus a doua oara sa il vad , nu am vrut sa ma sinucid dupa ce l-am vazut ... asta e

Sa ne concentram atentia in schimb asupra reactiei populatiei Na'yi ,daca asha se scrie , dupa ce au luat socul mondial ca nu ei sunt cei care au primit oscarul pentru cel mai bun film -2009 si implicit s-a creat o valva mondiala ca asha ceva nu se poate :))  ... filmuletzul a fost realizat de o televiziune online din Romania ...si eu sincer , era sa mor de cum am ras cand am urmarit filmuletzu ...mi se pare cea mai tare chestie pe care am vazut-o anul asta :)) =))

"las k se face avatar 2 si o sa cante si celine dion ... sau jucam si in Strumph ..ca se face varianta 3D " =)) vreeaaauu sa o vad pe celine dion in personaj avatar :)) si cum se scufunda planeta :)) =)) sau avatari invadand populatia strumphilor =))

jur , k nu ma pot controla ..inca rad ...e mult prea monumentala faza ...

watch , enjoy & lol =))


Un comentariu:

Ruru spunea...

oooh, dă-l în chizdă la măsa avatar... ăsta o luat oscar? am crezut că mor acoale de somn... ăle de-o făcut filmu, o luat povestea lu Pocahontas, o modificat-o ompic şi gata avataru... foarte faine efectele, întradevăr...da dă-i pace.... nu mai vreau să-l văd niciodată. Şi să ştii că io m-am gândit să mă sinucid...în timpu filmului că aşe boring era...şi aşe lung... cre că o durat 3 ore....