miercuri, martie 24

Ora Pamantului :)

Sincer trebuia sa promovez si eu Ora Pamantului ...motive is destule si totusi nu is de ajuns ...dar cred ca o ora ma pot lipsi de curent electric ...si de alte elemente poluante ...o ora pot sta si fara masina , si fara tigari si fara zeci de sugatoare de curent electric ... am tot zis la misto de multe ori , ca daca ar vedea cineva ce e in spatele biroului meu ...dpdv al firelor , cablurilor , prelungitoarelor ...s-ar cruci :)) o imagine de ansamblu , foarte frumos exprimata ... o priza 2 prelungitoare fiecare cu cate 6 ....toate spatiile ocupate ... plus un prelungitor de 4 ocupat si ala :)) si asta era doar pe prelungitoare :)) k mai exista legaturi si minuni pe care numa Stalin stie cum am reusit sa le creez :)) si is toate indesate in spatele biroului ...lipite de gresie / perete ...etc ...pentru ca nu suport sa le vad :))

sa revenim ...ora pamantului ...proiect initiat in australia prima oara ...o ora sa stingi lumini si altele care nu le folosesti sau care le folosesti , sa opresti aparatele care de obicei stau pe stand-by ... e vorba doar de o ora , odata pe an ....chiar nu cred ca e atat de greu :P

Eu o fac , tu ? da sau nu ? :)

Un comentariu:

Ankuz spunea...

Nu! Mie nu imi pasa de planeta! i am evil >:) o sa aprind toate becurile din casa...o sa functioneze toate prizele la maxim! :P