joi, decembrie 31

2009

Azi am depanat , ca orice om cretin , niste amintiri din 2009 ...fratele meu , da o fost un an extrem de plin ....si pentru asta scriu acum ...pentru un an extraordinar ...nu ca sa va povestesc acum tot anul ..ca si muri de la epuizare fizica ...ci pentru ca chiar o fost misto ....de la vizitat turcia , franta , germania , austria , ungaria la timisoara , oradea , bucuresti , sibiu , brasov , bistrita , arad , transfagarasan , constanta la faze care de care mai cu marca trif pe ele :)) O sa mai povestesc pe parcurs din fazele anului 2009 ...dar ca si la ziua recunostintei tre sa fac niste multumiri :
-in primul rand oameni in jurul carora am pendulat sau care au pendulat : david ,sanda , ramona, UCT , kiwi , open , bcr , fratelo , edi , george, andrea (din nou cu un singur e) , fashu , sotzia , ada , aida , alex (toate lumea care se simte cu numele de alex sa se simta , ca sunteti prea multi :)) ) , stef , sabi , oana , cami , andreea , departamentul de neurologie-psihiatrie , departamentul de reumatologie , canada , irlanda , raluca , didu , dalia , roxy , bogdan , lolo , cosmin , uly , mama soacra , miha aka piersicutza , monica tosa , RZB , Laur&Raul , Roxi ....plus multi , multi altii ...sper ca v-am trecut macar in linii mari ...
- echipei 4mit alaturi de care mi-am triplat productia de tampenii pe anul asta fata de anul asta ...si am marit de 10 ori cota de turism national
- intregului clan aka familie ...care o inteles ca am picat in cap la nastere si nu isi mai fac probleme ca nu is intreg la cap
- masinii ,fara de care nimic nu ar fi fost posibil ...nitushor e extrem de important si are drepturi depline in familie :))
La un an mai plin , mai extraordinar si din care sa invat si mai multe decat an acesta :)

3 comentarii:

Anonim spunea...

eu m-am gasit :D

app...trebuie mentionat ca a doua andrea pe care ai mentionat-o (da aia dupa cami) e tot cu un singur 'e' :D

plodu` is out

Anonim spunea...

Ultima zi din 2009...imi fug prin minte mii de imagini, ce am facut - si ce as fi putut face...
Un an destul de bun zic eu, in care am adunat zambete...lacrimi...vise.(impreuna).
Ii multumesc cerului ca am cunoscut aceasta persoana deosebita. Intr-o dimineatza de februarie friguroasa imi sare in ochi o persoana foarte simpatica, dar puteam sa jur ca nu as putea sa schimb nici doua cuvinte cu el...
...da da e Trif si ii multumesc mult pt tot...

Genialul spunea...

Pot sa spun doar ca ma bucur ca te am ca si prieten si oricine ar fi norocos sa se afle in gasca noastra nebuna. Iti multumesc si eu ca mi-ai fost alaturi. La multi ani!... si ne vedem diseara in club ;)