sâmbătă, decembrie 12

Genial de ....

Genial de ...extraordinar si fara cuvinte .....ma scuz pentru lipsa de activitate in ultimele zile , dar luna decembrie e nasola rau ...abia astept ziua de luni ...explic in alt post de ce :P
Va prezint una din piesele mele de suflet ...nu uit niciodata ....am descoperit-o undeva acuma 6-7 ani , eram intr-o camera de camin in observator cu Daliutz care acuma lucreaza pe plantatie in niste insule superbe de care mie imi este extrem de dor ... Abia astept sa ma intorc macar pentru cateva zile :P
Nu are rost sa vorbesc de piesa prea mult ...probabil ca multi o stiti , multi o ascultati , multi o stiati si ati uitat de ea ....Eu iubesc piesa ...si e o piesa Trif 4ever :))

2 comentarii:

alina spunea...

intr-adevar e o piesa minunata:)

Genialul spunea...

Intr-adevar superba :) Chiar zilele trecute era si la mine in playlist. Insa am sa te taxez pentru primele cuvinte :P