marți, decembrie 22

Merry Christmas :)

Nu ...n-am murit..sunt doar in concediu :))..acuma in cele 5 minute libere pe care le am la dispozitie m-am hotarat totusi sa finalizez acest post , mai sunt inca vreo 20 care asteapta sa fie lansate ..si in mod normal ar fi trebuit cat timp sunt plecat din tara sa fie lansat cate unul pe zi ...dar ,ba nu am avut timp , ba nu o fost net in anumite locuri ...ce pot sa va spun din concediul meu pana acuma ..e k ....e marca Trif si k e genial :) Mai multe detalii revin zilele urmatoare :)...pana atunci va las sa urmariti una din piesele Trif de Craciun ...si probabil cel mai reusit "videoclip" din toate timpurile la aceasta piesa ...reprezentatia lui Mariah Carey din 2004 la Disneyland , desi cred ca e singura piesa a ei care imi place :) ....Oricum superb ...Craciunul e acel moment al anului in care lumea ar trebui sa se inmoaie nitel , sau noah ..sa fim mai buni ...Eu stiu ce inseamna Craciunul pentru mine ..si sper sa stiti si voi ...Promit cu prima ocazie sa finalizez cele 20 de postari...printre sunt si lucruri misto ...si intre timp intre pauze ...imi pregatesc lista cu "targetele" mele pentru 2010 ...pe care bineinteles le voi exprima si pe aici :))
Oricum ...Un Craciun mirific va doresc tuturor ...sa-l vedeti pe Rudolph in noaptea de ajun ...sa fiti mai buni ...si sa faceti cadouri ...:D

PS: O dorinta mi s-a indeplinit deja ...se pare ca vom avea un "White Christmas" , lucru care nu s-a mai intamplat de cativa ani ...sau cel putin asta am inteles de la lume ...ca a nins , nu gluma , prin Cluj ...Oi vedea cand ma intorc :)


Niciun comentariu: