miercuri, decembrie 30

Part 4 Sales/Absatz

Prima regula , absolut esentiala pentru ghidul de supravietuire in salbaticia contemporana .... Never , I mean Never ...nu-l lasa pe Trif intre spatii comerciale sub sintagma : Ai 3h sa iti iei tot ce vrei .... Cea mai mare greseala a omenirii , chiar mai mare decat construirea eronata a Turnului din Pisa ca macar aia o adus beneficii ulterioare :))
Context : Oboseala acumulata , durere cronica in talpa , rinichi (de)cedati , oase distruse pe viata , cateva degete amputate pe baza de frig
Conditii meteorologice : senin , vant 0 , soare cu dinti ..undeva in jur la -1 ,-2 grade
Locatie : Parndorf , Austria
Buget : - la final :))
Conditii extrem de favorabile : Reduceri 30 - 70 %

Si am ajuns la Parndorf , unde am avut vreo 3h pentru ceva sesiune de cumparaturi ....naspha moment .... tinand cont ca imi trebuiau cam multe chestii.... si am inceput ..tin sa mentionez ca in 3h am avut fiecare magazin in parte si mi-am luat o gramada de chestii extrem de folositoare si utile dupa capul meu care in momentul respectiv cred ca a intrat in hibernare ... Am inteles si eu de ce sunt multi psihologi care sustin shoppingul ca si terapie de relaxare ...bine ca nu mi-o spus ca in momentul in care imi vad extrasul de cont imi vine sa ma pun ca si Ceausescu la zid si sa urlu ....nu mai faceti revolutie , trageti dreacu direct =)) ...Ca si dupa o partida buna de ... , si dupa o tura buna de shopping ti se face foame ...morala ..burger king in coltul celalalt de unde eram noi pozitionati ...timp pe clepsidra ...10 min pentru a pleca ...mers frumos calm cu pungile in mana cei 3 crai de la rasarit pana la burger king ...unde surpriza , legile lui murphy in aplicare directa ..coada la burger king ...noh stai frate :)) foamea te impinge la masuri disperate ..am stat la coada ...si dupa aia mi-am facut tura de jogging de pe babes ..doar k in parndorf ...daca ati fost pe acolo ..si ati vazut pe acolo un cretin cu multe pungi in mana si punga de to go de la burger king in gura fugind ca disperatu prin parcarea parndorfului si printre magazine ..nu va speriati ...nu ati ratat nici o reducere de 90% ci eram pur si simplu eu care deja era pe vreo 15 min minus pe clepsidra pentru locul de intalnire :)) Dap , fac si de astea ....asta e la toti nii greu ...nu la toti la fel ...

Morala concediului : Genial , un concediu marca Trif ..depravare de somn ...dar m-am distrat de minune si in orice clipa as face-o din nou :)) drept ca dupa 2 zile am dormit aproape incontinuu :) deja imi astept urmatorul concediu ...se anunta a fi terifiant ...si stati pe aproape :)) (ma omoara replica asta de la antena 1 si nush dc ca nici macar nu ma uit la televizor=)) ) . (punct)

Un comentariu:

Anonim spunea...

Taria de caracter (tipic Trif) singura noblete adevarata in lumea muritorilor.
Daca incerc sa analizez lumea care ma inconjoara tb sa depun un efort pt a cobori in domeniul realitatii, fiindca traim intr-o societate plina de neprevazut, in care toata lumea e inebunita dupa shopping (si eu).
Soarta particulara e coplesita de intrebari pe care nu le pot evita...unde iti petreci urmatorul concediu...???