sâmbătă, decembrie 26

Noaptea devoratorilor de publicitate ...

Cu intarziere ,dar sunt in concediu=)) Asta e scuza mea numarul 1 acuma :) Desi acuma ar fi trebuit sa scriu despre Paris o sa scriu de acu 2 sapt despre Noaptea de Reclame :) In primul rand ii multumesc in mod public lui Andrea (cu un singur e , sa fie clar :D ) =)) ca a venit cu mine ...nu de alta ,da altfel ma duceam singur :)) In al doilea rand ii multumesc ca , ca si orice domnisoara care se respecta a intarziat nitel si am facut niste turturi pe la urechi in fata la CCS ..Nu e stres , k doar ma gandeam , ma incalzesc in sala :)) Da de unde , sa-mi scrie CCS pe mess ca sa ii pot da ignore ...deci nu frig , ci cancer in ditai sala ...75% am stat cu paltonul pe mine si ma gandeam sa cer imprumut si niste manusi la un moment dat :)) Organizare ..vax patina :)) bineinteles :)) Cel mai misto o fost cand o venit 2 sa imi arate ca ei au locuri pe locurile noastre..si am zambit frumos ...am aratat ca si eu am locuri pe locurile mele si m-am asezat ..deci SAC!!! Nu ma mai ridic =)) Dupa aia scuzam si animalele care o stat in fata mea , daca cumva se simte unul ,anume ...un singur mesaj am de transmis : De deodorant / roll-on / parfum sau chiar dush ai auzit ?:-/ k de simtit nu s-o simtit ca atare :)) Ca sa nu mai vorbim ca toata viata incepand de la prima vertebra pana la ultima m-o durut 3 zile dupa statul in scaunele alea execrabile :)) Dar ,sa lasam partea naspha deoparte ...totusi fu noaptea de reclame ...o inceput CRBL , a ras toata sala bine cu el si de el si ore intregi de reclame ...teme majoritare in reclame anu asta : incalzire globala , poluare , abuz fizic , sf , etc ...Ceva reclame am pus si eu aici ...care mi-o venit in cap dupa sutele pe care le-am vazut atunci ...si un clip cu CRBL ..inceputul exceptional "o,ce veste minunata" in varianta dansul pinguinului :))

PS: Imi place masacrul de ciocolata, tiganii de la Altex si extraterestrul abandonat la nebunie ...Enjoy :)
PS2: Urmeaza si Parisul , Craciun , Revelion , Program teatru/opera pe ianuarie si premierele in cinematografe in ianuarie ...citez Antena 1 : Stati pe aproape :)











2 comentarii:

Andrea spunea...

era CRBL nu CRB...esti varza omule =))

4Mit spunea...

=)) Varza de cand m-am nascut:) Promit sa ma duc cu mielul pana in Bucuresti daca tot l-am botezat ...sa vedem daca ma si primeste cu tot cu miel :))