vineri, decembrie 4

Eroare

Acum vreo luna , doua ... Dl Director o venit pana la nitushor mandru cu un cd ....pe cd era cea mai noua piesa Dj Project & Giulia - Nu ....am ascultat-o atunci si la prima auditie nu mi-o placut deloc ...morala ...am ascuns-o undeva departe ....pana aseara ....cand am descoperit videoclipul ...un videoclip destul de simplu , de imagine ,dar extrem de reusit :) Din cate am inteles chiar ieri a fost lansat videoclipul in mod oficial ... pe langa evidentele comparatii intre Elena Baltagan si Giulia care se vor face , pe care le-am facut si eu :) ma mai gandeam la o chestie ....oare cata lume isi mai aminteste de Candy , trupa cu care o debutat Giulia trecand pana la acest punct prin numeroase tranzitii ... Concluzie : Cat de tare s-o schimbat , cat de tare o evoluat , cat de tare s-o maturizat Giulia ...stilul asta , parerea mea , o prinde perfect ... ehh , e o piesa si un videoclip extrem de reusit :)

Concluzia concluziei : Imi cer scuze in mod public , Dlui Director pentru ca la prima auditie am rejectat piesa total si am zis si ca e nereusita :)

Update1: Giulia a semnat un contract de colaborare pe 2 ani de zile cu Dj Project fiind oficial noua solista Dj Project si prin contract , renuntand la cariera solo sau alte colaborari muzicale .

Un comentariu:

Genialul spunea...

Oricat de mult imi pare rau ca Elena nu mai e cu ei, dl Director nu s-a inselat :)