miercuri, decembrie 2

Hitul lunii noiembrie by Trif

Mi-am propus asha in prostia mea...k pe langa trailere , recomandari de carti , filme si evenimente mondene "must do" =)) ...sa mai postez si Hitul Trif de fiecare data cand descopar cate o piesa noua sau o piesa veche care imi reintra in atentie ...uneori ,dar nu intotdeauna mai am norocul sa descopar cate o piesa care abia peste cateva luni o aud la radio ... always Radio Zu / Radio Deea ...cele mai tari posturi de radio :P De data asta radioul mi-a luat-o inainte . Dar am auzit piesa asta ca si new entry pe Radio Zu si are ritmul 'cela care pur si simplu ...ehh , mie imi place si aia e ceea ce conteaza . Va las pe voi sa decideti daca chiar e misto sau doar mi se pare mie :) Cum vi se pare?

Un comentariu:

Anonim spunea...

super tare piesa :)