miercuri, februarie 17

Again...

Dupa cum ziceam , Romania ma surprinde  in fiecare zi cu ceva nou , sau cel putin  luna asta ... Mi-o atras Emi atentia asupra unei stiri ....interesante :)) Vorbim despre o profesoara ... mai speciala ... mai violenta ,daca putem zice asta ...ea , pur si simplu are o placere ... de a da palme :) Nu de alta , dar metoda cea mai eficienta de educatie este violenta... partea amuzanta e cand vine politia ...si ea ii lipeste o palma unui politist si unui cameran ... dar , cum razbunarea e arma prostului ...si cum Romania are o gradina arhidezvoltata ... Dl politist se concentreaza subit si ii lipeste o palma :)) oooaaaaiiii :)) Acuma sincer ,cat de normal mi se pare lucrul asta ? absolut deloc ... dar am putea sa propagam palma la nivel de traditie nationala ... te prinde ca nu ti-ai facut tema pentru ora de romana ..poc , o palma ... te prinde dl politist ca rca-ul e expirat ..poc , o palma ....as putea chiar sa ma gandesc si la alte contexte ... dar oricum palma ar putea deveni emblema nationala a societatii :D ar fi ceva interesant ;;) nu prea am idee ce sa mai scriu ...despre asta ... imi zboara o mie de ganduri prin cap ,dar totusi nu reusesc sa le leg intre ele ...
Urmariti filmuletzul si partea interesanta incepe undeva in jur la 0:25 incolo :))

Un comentariu:

Anonim spunea...

:))