sâmbătă, februarie 6

I wanna

Deci se observa ca de cateva zile I lost my mojo :)) nu mai pot scrie ....am un blocaj de scriitor s-ar parea ca :)) motivele le cam stiu ..da' ca orice ..trece si asta ...de aia am preferat sa ma axez mai mult pe ceva piese :P ....drept dovada public un post care il am pregatit de cam o saptamana jumate ....da am zis k il public mai incolo ....

Undeva prin toamna , am auzit ca urmeaza ca Costi Ionita sa colaboreze cu Shaggy si cu Bob Sinclair ....sooccc :)) cam la fel de soc ...ca si melodia trimisa la preselectia eurovision de Salam / Parizer sau cum i-o zice la ala :)) Uite ca o aparut de 2 saptamani pe youtube , numa k din nou , am pastrat-o pentru mai incolo :)) E o piesa suficient de ritmata , mai mult pentru vara nu ca sa fie lansata in ianuarie ,da fie ..strategiile de marketing le stiu ei , nu eu :)) si .... vocea lui Costi Ionita as taia-o cu totu din piesa ...mi se pare ca are o voce de park il strange cineva de .... ma abtin de la rautati :)) Ascultati-o si poate o sa ajunga sa va placa ...eu inca am ceva dubii in privinta asta :))

Niciun comentariu: