miercuri, februarie 3

H'Birthday :))

Ehhh ...totusi sa zicem ca mi-ai trecut faptul ca nu am reusit sa zic la momentul potrivit ,dar ... eu v-am spus ca am un fratior ? :)) sau tehnic , ar fi un fratioc ...pentru ca e mai mare un pic ...dar irelavant asta ....ideea e urmatoarea ... suficient de recent i-a fost ziua de nastere ...si vreau in mod public sa ii urez un La multi ani si toate alea alea pe care le consider eu mult prea comune pentru a mai fi zise ... Imi aduc aminte de acum cativa ani ca omu asta avea un simt absolut genial de a simti hituri si de a le descoperi ...prima piesa care mi-a aratat-o si mie ....si care de atunci a devenit un hit4mit urias ,cel putin pentru mine ...a fost asta ... ehh,acuma urmeaza replica ca acuma toata lumea stie de piesa asta ....eh bine , eu piesa asta am primit-o de la fratioc undeva pe la inceputul spre mijlocul lui 2008 ....cand de abia in 2009 pe la inceputul verii a aparut videoclipul la aceasta piesa daca nu ma inseala memoria  ... e o piesa absolut senzationala din punctul meu de vedere care a avut cateva seturi bune de heavy rotation in mashina ...si piesa care mi-a ajuns la suflet devenind un all time song :)) probabil si pentru ca la momentul in care am auzit-o prima oara treceam printr-o faza nitel mai ciudata , care poate sau poate nu o voi povesti vreodata aici ...

Fitzipont (respectiv combinatia intre fitze si pont sau pont de fitze :D ) : piesa asta data catre maxim in masina , pe autostrada cu minim 130 la ora (130 e viteza legala deci a nu se depasi ..fass ) si cu geamurile date jos ...e o senzatie absolut senzationala ... 

Baahhhhh, ca stiu k mai citesti tampeniile astea pe care le aberez eu pe aici : LA MULTI ANI!!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Multumesc fratioare, sper sa revin pe metereze si sa fiu iar DJ-ul vizionar :)))

Alex Ladislau Trif