sâmbătă, februarie 13

Trist ,dar adevarat ...

Am zis ca revin cu o postare in care sa imi anunt si eu sustinerea pentru una din piesele de la finala eurovision romania :)) pppfooaiii ...una din cele mai grele decizii de anul acesta ...nu pentru ca piesele calificate ar fi extraordinare ....:)) pai sa incep in primul rand cu o mentiune .... am vazut un filmuletz simpatic ...ceva interviu cu juriul care a selectat piesele pentru finala de la noi ...l-am observat pe Despot in juriu si inca o persoana care avea sub 40 ani ...in rest , maiculita toti stateau sa moara :)) acuma a nu se intelege gresit ... exista niste personalitati/voci peste 40 ani extrem de importante in muzica romaneasca ...dar hai sa vedem ce o ales juriul ....pai aici deja incep sa o problema ....pana acuma castigatori la eurovision imi aduc aminte de sertab , tipa aia din ucraina si pana si de sistem cu luminita anghel care s-o clasat pe locul 3 ...oare de o avut asha performante piesele astea ? pentru ca vocea / piesa e absolut senzationala si e hit mondial ...ma indoiesc ...sincer tot respectul meu pentru monica anghel , luminita anghel ...ca au niste voci senzationale ....
sa revenim ...unde is artistii cunoscuti ai nostri la preselectie ? unde is piesele lui moga ? aahh nu mai participa ....pentru ca eurovisionul e un scandal da :))
sincer cea mai mare dezamagire a mea a fost Luminita Anghel care , culmea , a fost odata la Eurovision si s-a intors cu locul 3 ... si a vazut pe concret ce a contat ...si o revenit cu o piesa ... care numa pentru Eurovision nu e ...adica da piesa e simpatica, mesajul e misto ....dar nu ai ce face cu piesa aia :)) ca sa nu vorbim ca m-am saturat pana peste cap deja de piese in cinstea lui Michael ....da ,pe bune , gata ca am inteles ca o murit si am inteles ca a fost unul din cei mai buni artisti ai lumii ... ii dezamagitor cum vezi artisti care se leaga de anumite lucruri in speranta ca apeland la mila publicului isi vor obtine si ei lozul castigator ... ca sa nu mai vorbim de Paula Seling ...intr-adevar o voce extraordinara ...dar piesele alea nu au ce cauta la Eurovision ...un show in care showul conteaza :)) piesa care s-a clasat pe primul loc conform juriului a fost aia cu hotel fm ....sincer daca ascult piesa aia ....imi vine sa ma duc sa cer o lama imprumut , ca doar e criza ....de lame ...ehh nah , nu neg ...misto piesa ...dar nu de eurovision ...
ca am vorbit de piesa care m-o dezamagit cel mai tare , trebuie sa mentionez si de piesa care m-o socat cel mai tare ... a lui Florin Salam / Parizar / Carnat sau cum l-o chema si pe ala ... si care , culmea , s-o clasat si in primele 25 locuri din peste  150 de piese inscrise la preselectie ...nooo hai da-o dreacu ....ia sa facem un experiment ...sa-l trimitem pe Parizer la Eurovision ...si in camera verde sa-l intrebe de acolo cum se simte si el sa raspunda : ppfooaii ,sa-mi moara toti dusmanii de ciuda ... am urmarit si un interviu cu Parizer asta pe youtube ca sa incerc sa imi dau seama ... ideea lui a fost cam asha ..."piesa asta nu e manea si oricum am inscris doua piese la preselectie ...una e de dragoste si una e de zi cu zi " ma bucur ca in sfarsit s-a clarificat si asta ..pe langa pop , rock , jazz ,etc ...avem si genurile muzicale definite de Parizer ... hai,fie ,dreptul omului de a incerca ..dar cum dreacu a ajuns piesa in primele 25 locuri ?????? na, poftim cultura ... o sa ma pun si eu pe o banca in parc ...si o sa incep sa cant de sa-mi moara dusmanii si ca maria nu ma mai iubeste si ca imi place sa o dau pe la spate ....ppffffoooaaaaiiiiii , ma iau draciii cand ma gandesc ma jur .... again , poftim cultura romaneasca .... incep sa cred ca ne place sa ne limitam ,sa ne plangem de mila si sa nu facem nimica in privinta asta

Concluzia : Eu , simplu , sustin piesa lui Lora feat Sonny Flame - Come along din urmatoarele motive :
1. E ritmata , e dansabila
2. Deja am auzit-o prin cluburi remixata
3. E stupida ,deci numa buna pentru Eurovision
4. Dupa mine , e piesa care se pliaza cel mai bine pe eurovision
5. Intr-un interviu al Lorei ea a declarat ca " sa ne uitam la trupa de travestiti din Ucraina de nush cand care o luat locul 2 si la Elena Gheorghe cu fufele ei care o luat locul 19 " cam asta era ideea ...dar din interviul acela , bag seama ca fata stie ca trebuie un show klumea la piesa si presupun ca va face ceva in privinta asta 
6. Are voce ceea ce se poate demonstra 

 
6.

Concluzia finala : Tara asta ma surprinde pe zi ce trece tot mai tare =))

Niciun comentariu: