sâmbătă, februarie 13

Viollll :))

Da ... inca nu imi vine sa cred ca o trecut 6 zile si nu am postat absolut nimic ... adevarul e ca am multe idei de postari in cap dar nu prea reusesc in ultimele zile sa le pun pe foaie ... nu ma intrebati de ce ...ppfooaii ..stiu am avut un blocaj de scriitor =)) , nah ....o fost niste chestiuni interesante in ultima saptamana ...s-o cam rezolvat si asta e ... intre timp , am vazut/citit o gramada de chestii care mi-o placut la nebunie ...si , in spiritul let's take it slow ... hai sa incep cu ceva chiar mi-o placut la nebunie :))

Definiţia violului in "Codul Penal" din vremea domnitorului Constantin Mavrocordat, in anul 1750: "Cel ce va fi prins cu ştromeleagul învârtoşat primprejurul părţilor fătătoare ale muierii, i se va tăia scârbavnicul mădular spre veşnica lui nefolosire"

stromoleag , scarbavnicul madular :)) pfooaiii ...asta imi aduce aminte foarte tare de monoloagele vaginului unde exista niste porecle ,unele extrem de amuzante ale "partilor fatatoare ale muierii" si respectiv Decameronul de unde am ramas cu expresia "bagati-as necuratul in iad" =)) e interesanta ideea de a folosi eufemisme uneori ...

till next time ... :)

Niciun comentariu: