luni, februarie 15

Bullshit's Day

No hai sa vorbim despre valentinele asta ...oohh da .... Mi se pare cea mai stupida zi de pe parcursul anului , jur ... e o etalare a falsului ...si cum spiritul de turma functioneaza la minune prefer sa ma inchid in casa in ziua respectiva , ceea ce nu reusesc sa fac niciodata ... In fond , nu am nimic cu ziua dragostei ca de fapt cam asta ar fi ... dar am o problema cu conceptiile care s-au nascut in urma acestei zile ...subliniez ca acestea sunt niste cazuri majoritare existente , si nu o regula .... ca sa nu se inteleaga ca generalizez si ca zic ca toata lumea e asha :)) ...sa si dau niste exemple, sub sintagma asha nu  :

1) El ...ea ... spre sfarsitul zilei de Bullshit ... ea treptat din ce in ce mai ofticata ...si cu o agitatie tot mai vizibila
EL : Esti ok ?
Ea (tipic feminim) : N-am nimic (cand se vede ca turba deja )
....aici situatia se imparte in doua subcazuri :
a) el nu o mai intreaba nimic , cea mai mare greseala , si ea turba ...si la fel unui uragan pusca intr-un mod complet neasteptat cel mai probabil intr-una din zilele urmatoare si de preferinta intr-o zi in care el chiar are motive reale de bucurie
b) el insista pe parcursul serii sa o intrebe daca e ok , daca o patit ceva , de ce e nervoasa ea , again o greseala , si ea pusca ,again la fel unui uragan dar macar reactia e asteptata asha ca e altceva
Ea : Pffooaiii , deci nu pot sa cred ca ai uitat de Valentine's Day , nu pot sa cred ca nu mi-ai luat absolut nimci azi ...tu chiar nu ma iubesti , nu stii sa ma apreciezi sau eu chiar nu insemn nimica pentru tine ?
El : .... (ideea e ca am pus puncte de suspensie pentru ca uraganul odata izbucnit orice ar zice un tip nu are scapare si oricum ar fi tot el va pica de vina )
Ea : Pfffooaaiii , am vorbit si cu X,Y,Z (nume aleatorii de fete care pot fi fete reale sau imaginare) si ele o primit ba nush ce jucarie , ba o cina absolut romantica , ba le-o cerut in casatorie ...ba .....etc (argumentele in mod cert vor continua la nesfarsit)
El .... (again orice lucru zis e de prisos pentru ca va fi contraatacat)
Ea : continua sa balbaie inca vreo 2500 de cuvinte facandu-si norma de cuvinte pe intreaga zi , nu de alta ...da si-o pregatit discursul just in case pe intreg parcursul zilei ...
El ...pica de vina si drept pedeapsa ...ea este extrem de ofticata vreo 2 zile , arunca replici ironice cel putin 7 zile de la eveniment incolo si cel mai probabil el nu mai primeste nimic timp de cateva zile ...pentru ca ea este prea ofticata si din cauza ofticarii o doare capul incontinuu

2) el ....ea ... undeva pe parcursul anului intr-un moment oarecare :
El : Hai sa facem ceva mai special ...m-am gandit la o cina , sau o plimbare sau etc(etc tine loc de diferite surprize pregatite de el )
Ea : N-am chef / Is obosita / N-am stare de lucruri speciale (bine ca un procentaj inteligent din tipe accepta invitatia lui de la bun inceput , un alt procentaj mic refuza initial si dupa minim o ora de convigeri va accepta , de fapt a acceptat de la bun inceput , dar a tinut sa demonstreze ca nu se lasa asha ushor)
...continuam cu el ....ea ...undeva pe parcursul zilei de Bullshit
Ea : Hai sa facem ceva spontan (intr-adevar pentru ca in momentul in care ceri ceva spontan , nici nu se pierde elementul de spontaneitate ...de aia spontaneitatea e deseori asociata cu un fapt natural , venit de la sine nu cu unul fortat sau cerut la comanda)
El : aaahhhhhmmmmm ... nu stiu
Ea: (izbucneste uraganul) o zi pe an vreau si eu ceva spontan , ceva in care sa-mi demonstrezi iubirea (respectiv una din putinele zile in care cere pe fata acest lucru , in rest mascandu-le sub diferite pretexte fiind cereri indirecte :)) ) din nou , se revine la ceea ce o facut X,Y,Z , la faptul ca nu inseamna nimic pentru el , ca se simte folosita , neiubita , marginalizata (intr-un caz extrem de uragan se poate ajunge si la replici de genu : Clar nimeni nu ma iubeste si o sa mor singura intr-o casa abandonata cu multe matze , din pacate replica spusa pe bune si nu in gluma )
El : .....(din nou orice ar face sau zice ...e de vina )

3) el ...ea ....de valentine's day
El se gandeste , anticipat , ca vine valentinele asta si pregateste o surpriza ....eventual , face ceva ce intra in tonul clasic ...si ia un cadou si o duce la un film ...
Ea : tacit urmareste filmul ,accepta cadoul ...zambind galant ca ea nu o luat nimic (da fapt a luat , dar e deja mult prea ofticata ca sa mai considere ca si el merita cadou) si la un moment dat pe parcursul serii sau in cursul zilelor urmatoare izbucneste uraganul ...cum ca ....sa vezi ce o facut X,Y,Z (diversi tipi ori amici ai ei , ori prietenii prietenelor ei) pentru iubirile lor ...uite ce spontan , si ce maret si ce extraordinar ... si tuh ? un film ? un cadou cumparat probabil dintr-o benzinarie ?
El : ..... (se subintelege ca tot el e de vina)  

4) contextul tipelor care adora drama , autovictimizarea , si crearea unor pseudodrame de familie
El face ceva genial sau nu , absolut orice
Ea ... in prima faza e socata , dupa care trece intr-o depresie subita si inexplicabila , ca de cele mai multe ori nici ele nu stiu de ce is in depresie pana cand isi gasesc un motiv absolut banal , sau chiar pueril si incep ori in istericale , ori in plansete de genu : Nimeni nu m-o iubit pana acuma / Tata m-o urat (chestiune imaginara din capul ei , nu ma refer la situatii reale) /Imi este frica sa nu te pierd / Eu am uitat sa iti iau cadou /etc (orice alta scuza ca lista e extrem de lunga ) ...drept concluzie , seara este complet stricata si el va sta cateva ore ca sa o convinga in mod repetat ca o iubeste si ca ea nu il pierde si alte bullshituri de genu' pentru ca ea bineinteles ca in momentul in care el zice ca o iubeste ea nu va crede ...ma intreb oare de ce ?

Astea sunt cateva din contextele pe care le-am avut in cap acuma si pe care , la un moment dat , pe proprie piele sau nu , le-am vazut :)) Plus ca am o problema de Valentine's Day ....azi am fost la auchan ... si ce imi e dat sa vad ... toata lumea in auchan pe cupluri , toti tipii carau plasele de cumparaturi , majoritatea tipelor aveau cate o floare / o jucarie sau ceva in mana ... toata lumea se iubea ... deci pe bune? unde is in restul zilelor ? sau azi au voie numa cuplurile sa iasa in oras ? sau stau ascunse in casa un an intreg ...si de valentine's : hai sa iesim ,draga , k e valentinele asta :)) pe bune ..penibil pentru cine o face ca restu' o fac .... radiourile , firmele , televiziunile le inteleg ca le propraga intr-un asemenea mod pentru ca e politica de marketing care aduce inapoi destul de mult profit atragand la fel cum l-am numit , il numesc si il voi numi efectul de turma ...

Concluzie , ca deja postu asta se intinde mult prea mult ...daca vrei sa iti arati iubirea , fa-o in oricare zi a anului , nu o fa pentru ca asha trebe sau pentru ca asta de 14 februarie e un trend ... vrei sa faci ceva special , lasa-ma cu analizele de la vecina ca ce o facut el pentru ea special si traieste-ti propriul moment ... crezi ca iubirea ta e speciala? atunci macar ai bunul simt sa fii natural/a si sa nu falsezi in ziua asta , prefacandu-ti ca iti pasa cu o floare , cina sau cine mai stie ce .... de aia ...daca e sa fiu intr-o relatie , valentine's la mine e oricare alta zi exceptand 14 februarie ...de ce ?pentru ca sunt un fitzos caruia nu ii convine sa faca ceva doar de dragul de a o face sau doar pentru ca toata lumea face aia ... intr-adevar as putea sa fac si de 14 februarie ..si probabil ca as si face de 14 februarie diferite lucruri mai mult sau mai putine marete ...dar m-am scarbit de mult prea multa falsitatea si monotonie in jurul meu in ziua de 14 februarie asha ca mai bine ma lipsesc :)

Concluzia finala ...dispun 2 contexte care mi-o placut de valentine's si care demonstreaza ca spontaneitatea e ceva natural si nu ceva fortat ...sub sintagma ...asha da :) : 

1)Ea , el ... dupa cumparaturi , merg acasa :
Ea (glumind) : Draga , da mie ce mi-ai luat de Valentine's Day ? Chiar nimic ?
El (razand) : Pai cum nu ti-am luat nimic ? Ti-am luat salam , varza , mere , detergent de rufe ,etc
Ei (razand impreuna)

2)Ea ...el ... intr-un moment oarecare al zilei
El : Draga , azi , nu ti-am luat nimic , nu iti voi lua nimic pentru ca e criza si sincer nu am avut chef de umblat dupa cadou
Ea : Asha si ? Ce ? Nu insemn nimic  pentru tine ? (cu un zambet pe buze )
El : Cum sa nu insemni nimic ?lojik ca nu insemni nimic (tenta ironica pe replica) ..ia mai du-te tuh-n ....(again zambet pe buze)
Ea : Da dute tuh-n ..... si las k diseara te duci sa o pupi pe bunata (ea amuzandu-se teribil)
El , ea ...se pupa ...si totul e genial :D

Is contexte pe care le-am vazut azi si mi se par geniale ..probabil si pentru ca ironia ,mistoul in relatie mi se pare un element extrem de sanatos :) asta e ... drept va urez un Bullshit's Day fericit :))

4 comentarii:

Genialul spunea...

"Pai cum nu ti-am luat nimic ? Ti-am luat salam"
Foarte tare! :)))
Da frate, e interesant cum numai de valentine's mai vezi atatea cupluri si in restul anului mai multa raceala ...

Anonim spunea...

Cu o floare nu se face primavara si deci cu o zi speciala pe an dedicata dragostei nu poti spune k celebrezi dragostea. Pt multe persoane si pt mine Valentine`s day poate fi in orice zi si la orice ora daca esti alaturi de persoana pe care o iubesti. In plus sunt multe zile pe an in care poti sa faci lucruri spontane si poti sa iti arati iubirea. asa k de valentinele asta se poate lua si varza si salam si mere si orice altceva:))

ank, de undeva de mai departe de peste mari si tari:))

sonja spunea...

da bine spus!
Sincer parca m-ai convins:)), sau nu era asta intentia? Nu trebuia sa convingi lumea ca Valentine's Day nu e o zi a romanilor, pt ca romanii nu stiu sa aprecieze nimic ...si mai bine renuntam la sarbatorile altor popoare ca si asa avem noi prea multe de celebrat!
Felicitari! Bine punctat Tudor!

4Mit spunea...

multumesc frumos sonja ;) :D