miercuri, decembrie 2

4MIT

Ca tot veni vorba de 4MIT ...posibil sau mai mult ca probabil ca acesta va fi singurul post care avea legatura directa cu echipa 4MIT , restul probabil ca vor fi doar mentiuni indirecte sau povestiri interesante . Bineinteles mai jos am explicat organigrama firmei aprobata din data de 17-septembrie-2009 . Bineinteles ca in poza ne aflam la o sedinta extraordinara extrem de intens solicitanta derulata prin amiabilitatea clubului Avenue care ne-a pus la dispozitie spatiul necesar desfasurarii propice a sedintei . Am vorbit despre mariri de salariu si despre prime de Craciun , daca tot altii sunt in criza :))
· Bogdan – alias David va prelua functia de Dl Director General


· Ramona - alias Gagica va prelua functia Dra Directoare Executiva , care de fapt va face tot ce ar trebui sa faca dl director , dar dl director este ocupat cu concediile

· Sanda –  alias Brigitte Bargot va prelua functia de Dra Manageritza pe urmatoarele domenii de interes a firmei : HR , Etica , Training si Dezvoltare si Departamentul Animale, Vietuitoare , Vietatii si alte entitati care misca

· Eu and also known as Bondaru va prelua Functia de Dl Manager responsabil de urmatoarele domenii : Logistica , Transport intern/extern , Contabilitate , Departamentul de Organizare continua si Departamentul de Perpetuare a Speciei .




Pe final , vreau sa le multumesc acestor oameni ca exista si pentru toate tampeniile care imi trec prin cap si care se pun in aplicare alaturi de ei . Implicit le multumesc si pentru cel mai tare cadou de ziua mea din care citez :
"Chiar daca lumea-n jurul lui roia,
Tot singurel se simtea.
Si nu stia ce anume , ii lipsea.
Incontinuu se intreba : ce pusca mea ? ... "

De data asta , semnat Black Beauty

Un comentariu:

Anonim spunea...

ai primit un cadou genial de ziua ta:)
de abia astept sa mai citesc din povestioarele voastre daca de putut nu pot sa fiu acolo cu voi, desi mi-ar placea super mult. va doresc la toti patru multa bafta cu renumita firma si va asigur k totul pare promitator mai ales dupa locul pe care l-ati ales pt sedinta ;)