joi, decembrie 3

Speranta poeziei romanesti

In cele ce urmeaza vreau sa va prezint o tanara speranta a poeziei romanesti ... acuma , ce e drept ..atentia ne e focusata extrem de tare pe petreceri ,cluburi si alte chestii in tema ...dar apetitul pentru cultura trebuie si el satisfacut ...recunosc si eu ...petrec o mare parte din timpul meu liber prin cluburi , pe la petreceri si etc ...dar din cand in cand o carte , o piesa de teatru ...ceva ...nici nu se compara :) Tanara speranta a poeziei romanesti e o domnisoara foarte frumoasa de pe la Sibiu poposita pe ulitele Clujului , sunt mandru ca sunt si eu 25% sibian :P . Poezia se numeste simplu , Ruga-minte si suna cam asha :

"Să nu te superi c-am să mor,
că am să cer,
Pământ,
Izvor,
că am să dorm
sau am să zbor
Şi,
netrezită din al meu somn,
Să pot să-ti spun
Când ai vreun dor:
„Să nu te superi c-am să mor”

Ce pot sa zic mai mult decat atat ...poezia are acel ceva , ce atrage atentia ... Mie imi place si o sustin pe Sonia :) Voi ce pareri aveti ? e o speranta a poeziei ...Astept pareri , voturi :)

Un comentariu:

sonja spunea...

ooo da!!!! Tudoreee, tu esti un scriitor innascut, sau care i treaba??? K prea bine te strecori pe sub pielea omului...daca esti 25 % sibian (cred ca e bine, cam cat inseamna asta? :)))) te invit la un pahar de ceva nesanatos intr-un club sanatos din sibiu:)