duminică, decembrie 27

Part 1: Munchen

Si am ajuns in Munchen ....cazare absolut ireprosabila ...chiar mi-o placut extrem de mult cazarea ....dar ne-am luat noi vreo 7 crai de la rasarit sa facem turul orasului pe baza hartii mele pe care am facut-o impreuna cu google maps :) undeva la 8 km pe jos ca sa vezi tot din partea veche a Munchenului ... Conditii : undeva la vreo -8 - -10 grade afara , vant , ninsoare ...rezultat : Am vizitat tot si am facut niste opriri f importante pe traseu Ex : Strafucks , cel mai bun punct de atractie turistica :) aaahh , si am cautat ceva minunat Turn Chinezesc intr-un camp ...comparatia perfecta ..niste oameni umbland prin Sahara numa la -10 grade ... rezultat ...cateva picioare lipsa , multi nervi intinsi la maxim , dar am vazut Munchenul :)) F fainutz oras ,drept sa va spun ..mai putin partea cu metroul ...unde am stat ca prosti vreo jum de h pana ne-am prins cum frantzu se cumpara bilet de la tonomatul ala de undeva de prin 1900 toamna ...Seara mi-am facut eu de cap prin oras , restu o stat in camere la caldurica:)) De memorat ,replica Domnisoarei : "Trif, ai 5 minute sa te trezesti ,sa-ti faci bagajul si sa cobori jos" ..eu care adormisem de vreo jum de h ...pfoooaii , ce nervi :))

PS: Aia ii minunea de turn chinezesc ....likeeee ddooohhh ....mare fleasca :)) =)) Alte poze revin ulterior ca nu le am inca :)

3 comentarii:

Genialul spunea...

Eu unul vreau poze! si... pare-mi-se ca ochiul e al domnisoarei care te-a trezit, right? :P

4Mit spunea...

Da ...da ... ea e domnisoara :) vinovata e :))

Anonim spunea...

O urcare in domeniul realitatii...iar datoria vietii noastre e sa ajunga Clujul acolo unde se afla Munchenul...cu multa ciocolata de calitate:D