luni, decembrie 28

Wow!!!

Stiti care e vorba ...de fapt nu e nici o vorba ...da o inventez eu acuma :)) Un An nou ..o fata noua :)) Ehhh ,daca tot am facut cadouri de Craciun , ma gandesc ca trebuia sa ii fac si lui 4Mit un cadou ... deci 4Mit a suferit un "rebranding de imagine" ..hmmm ..oricum ideile is urmatoare ..din motivele tehnice pentru care am fost nevoit sa invat si niste Html in noaptea asta , postul cu Parisul ,etc a suferit o amanare de 24h ...va aparea in seara asta :) Sincer ,sper sa va placa noua interfata ...aparent e mai prietenoasa ...desi eu si htmlul am avut niste certuri azinoapte ..s-o lasat si cu aruncat de farfurii ...Htmlul , lojik ..doar nu oi da eu cu farfurii :)) Eu fumam =))
Am scos minunea cu box officeul ca nu se potrivea cu noul look , am inclus un link direct catre programul de opera/teatru ...deoarece am observat din statistici ca a fost foarte bine privit , se va lansa curand si rubrica cu premierele in cinematografe...si pe parcurs tot mai dezvolt cate un pic , cate un pic ,dar sigur :) Am facut si comunicarea putin mai ushor prin rubrica speciala de contact unde astept sugestii pentru imbunatatire a blogului si asha mai departe :)
Ca si concluzie , MULTUMESC pentru ca nu ma asteptam ca in mai putin de o luna(cu 2 zile inainte de a face luna ,ca sa fiu mai exact) de la lansare sa bat targetul de 1000 de vizitatori ...e chiar mult peste asteptarile mele initiale , drept morala ridicam stacheta nitel :)
Multumesc inca o data ....si la treaba ..ca doar timpul nu sta in loc :)

Update1: Ehh..am zis sa pun si eu un sondaj ...New vs Old ...asha k , va rog votati :P

Un comentariu:

Anonim spunea...

E surprinzator de interesant blogu...idei...sugestii...informatii.
Sunt convinsa ca pe parcurs o sa ai mii de vizitatori fideli dornici de cunoastere.
Apreciez nuantele mai mult decat culorile... iar daca uneori incercam sa mascam continutul si ambalajul sa fie remarcabil... aici ambele sunt adorabile!