joi, decembrie 31

Lista pentru 2010

Ma tot gandesc ce vreau eu pentru 2010 ....si ma tot gandesc ...si parca nu imi trebe nimic decat un an la fel de frumos ca si asta ...dar ca sa nu zica lumea ca eu nu am lista / targete ...atunci trag si eu o lista superficiala sau mai putin superficiala ca sa fie :)

1. Din ianuarie inapoi la sala :)
2. "Patratele"
3. Tatuajul pe care mi l-am promis de ceva vreme
4. Macar un weekend inapoi la Paris
5. Concediu la mare Ro/Strainatate
6. Telefonu dupa care behai de vreo 2 luni
7. 21 iulie 2010 sa iasa cu bine
8. Un weekend la Bucuresti (bine ca am ajuns in Turcia / Franta,etc in 2009 si in Bucuresti parca imi e imposibil sa ajung :)) )
9. Evolutie profesionala (stiu eu ce inseamna si intr-un post o sa si explic)
10. White Sensations '10
11. Creamfields dak da de da de se mai face in Ro :))
12. Labrador Retrevier auriu cu par scurt
13. De vizitat ce nu am vizitat din Romania pana acuma :)
14. Un weekend in Dublin
15. De invatat Franceza
16. De luat Cambridge Advanced (A,B)
17. Sa ma reapuc de pian
18. Sa ma duc mai mult la teatru si la opera
19. Sa imi apreciez prietenii adevarati mai mult
20. Sa imi iau licenta cu minim 9
21. Sa devin mai organizat cu privire la programul meu de zi cu zi
22. O rambursare partiala
23. Lentile de contact
24. Transalpin Trip
25. Reechilibrarea financiara totala sau ce inteleg eu prin asa
26. Dezvoltarea blogului pana la punctul in care il consider eu :)
27. Sa-l ajut pe X sa slabeasca minim 35kg in 2010 :)
28. Vreau ca comunicarea cu o anumita persoana sa se restabileze si sa evoulueze intr-un mod favorabil
29. Implicarea mea in cel putin un proiect de voluntariat pe parcursul anului
30. Organizarea Revelionului cu cel putin 2 luni inainte ..preferabil intr-o capitala europeana :)

2 comentarii:

Adi Mihăilă. spunea...

Buna idee, buuuuuna! Furam, furam! :))))))))))

Pisi spunea...

Au ramas mai putin de 48 de ore din 2010. Acum trage linie si vezi...esti pe plus sau pe minus? :))