joi, decembrie 3

Tik Tok - propunere Hit Decembrie ?!

O piesa care de cateva zile imi bantuie in fiecare dimineatza masina :) si care trebuie sa recunosc ca m-a prins :) am vazut acuma si videoclipul si ce pot sa mai zic ...decat super tare :)
"Wake up in the morning feeling like P Diddy
(Hey, what up girl?)
Grab my glasses, Im out the door - Im gonna hit this city (Lets go)
Before I leave, brush my teeth with a bottle of Jack
Cause when I leave for the night, I aint coming back"

In orice caz o tipa cu atitudine ...ma bucur ca ea se poate trezi dimineatza simtindu-se ca si P.Diddy ...eu cand ma ridic din pat ma simt eu si injur pentru ca stiu ca urmeaza o noua zi de lucru :)) sau o alta zi in care timpul nu imi ajunge pentru tot ce am in cap :))
Morala : Am mentionat ca ,(virgula) caut prietena cu atitudine ? =)) Cv-urile le astept pe mail :)


Niciun comentariu: