miercuri, decembrie 2

Ard in flacari

In spiritul horny si ard in flacari ...vreau sa il salut pe David care a aplicat in aceasta seara modelul ..."la dracu, ca imi arunc tigara intre craci si arat lumii ca ard in flacari de calduri " :)) Bineinteles , noi din masina din spiritul de sustinere ne-am stricat pe noi de ras si urlam ca e post si ca nu e voie :)) ...cand literalmente dintre picioare iesea fum :)) Si cum nu iese fum fara foc ...morala ... Nitushor nu a patit nimic si ne-am am tras o portie buna de ras de dupa artificiile de pe acoperisul Iulius Mall intre 2 filmari de videocloape .....explicatii suplimentare referitoare la nitushor , filmari de videcloape si povestea libraristului enervant cu alta ocazie , nu de alta dar de dimineatza de la 7 jum am seminar ....Da, ma mai duc si eu pe la facultate =)) In tonul acesta romantic ,va urez lectura placuta si ne auzim curand :)

Ps :  O salut pe Sanda care "nu mai am bube , adica nu se mai vad , dar eu le simt " .Memorabil :)

Un comentariu:

SONJA spunea...

Morala unui cititor: artificii, videoclopae, fum dintre picioare, shopping in mall, ard in flacari= ANA LESKO?