luni, ianuarie 4

42 km

Pfoooaii ..deci v-am zis ca avem autostrada ?Mai mult ca sigur nu am apucat , dar ...avem autostrada....soc!! mai ceva ca simona patruleasca care s-o maritat acu nush cate veri ... Cu chiu si cu vai s-o cacat si astia dupa 1,2,3... 5!!! ani cu 42 km de autostrada ...din 415 din autostrada Transilvania aka Brasov - Bors ...acuma drept de recunoscut ca m-am plimbat pe ea nitel si e absolut impecabila , cel mai probabil ca e noua :))  ...acuma urmand logica si munca romanului ..415 km  - 42 km  = 373 km  care impartit la 42 km = 8,88 bucati care inmultit cu 5 ani =44,4 ani....deci plus perioade de pauza , concedii ,morti pe santiere ...inseamna ca peste 45 ani o sa fie gata ...gandidu-ma la varsta mea ...adaugand anii ....undeva in zona primei mele pensii ...o sa vedeti un batranel simpatic , bunic cel mai probabil gonind pe autostrada cu minim 150 /h :)) si daca ma opreste politia pentru depasirea vitezei le spun ca nu mai vad bine si ca sasha pensia ii mica deci sa nu ma amendeze ...ce dreacu ? doara n-am vazut-o ditai batranica de 90 ani suindu-se intr-o dacie in Turda , mentionez ca avea niste ochelari tip borcan adica probabil cu o dioptrie de minim -5 ,dar era mandru ca fuse la piata si nu s-o dus pe jos ...s-o multiculturalizat si ea ..la piata mergi cu masina ...ca tot vorbim de Turda, ii multumesc doamnei care vindea tichetele de parcare ca ii pasa de plamanii mei ca m-o rugat asha simpatic sa ma las de fumat ca nu imi face bine ...ete dreacu , in loc sa te legi si tuh de fata mea ca aratam ca un zombie umblator  ca m-am trezit atunci la 5 diminatza ...te legi de fumat ? Crezi ca dupa 8 ani de fumat nu stiu ca nu imi face bine ...ete dreacu ...ce cetateni modeli am devenit noi ....ipocrizie la maxim pe toate strazile , arterele si bulevardele romaniei ...bine ca imi era prea somn ca altfel ii si ziceam atunci vreo doua ... mai ales cand mi-o repetat a treia oara ca nu imi face bine ...Cam atat ...macar are Clujul autostrada ,degeaba ca pentru noi e complet inutila ....faci 42 km in 10-15 min ....asha si ? fac cluj - turda,pe varianta normala , in 20 min decat sa fac cluj -huedin -huedin - turda (pe A3) si probabil ca ajung mai tarziu :))

PS : Au in plan sa faca autostrada Jucu - Dej - Bistrita ...bine ca nu au in plan sa faca autostrada Cluj - Catina (unde ii tara mea ..si va spun ca e tare frumos )
PS2 : Si mai  interesant ...pe laptop merge sexy bitch si pe mtv merge sexy bitch ...is plictisit si  n-am somn ..se vede ? :))

Un comentariu:

Anonim spunea...

@sanda@ *
-vise: Ideal sa fie in toata Romania autostrazi.
-realitate: 42 km autostrada.
-intrebare: cand se v-a unii autostrada soarelui, Transilvania, Ungaria?
-ipoteza: raspuns imposibil din pricina informatiilor insuficiente.
-concluzie: astea ne sunt drumurile, viata si parfumurile.