sâmbătă, ianuarie 9

Uptown Girl

Eeehhh daaa....ce vremuri , ce timpuri ....tulai doamne , ca doar is ardelean :)) ce batran is :)) anul asta neaparat tre sa ma duc la cumparaturi de carje ca deja nu se mai poate ...nu mai stiu din ce greseala am dat peste piesa asta de mi-am adus aminte de vremuri in care eram mic si prost ...eehh da , acuma is mare si prost ...nu-i mare diferenta ...ar trebui intr-un alt post sa fac o comparatie intre pozele mele de acum vreo 8 ani , vreo 3 ani si acuma ...ca tulai ..nu ma mai recunosc :)) azi am fost instiintat ca voi avea musafiri in 22 de la Bucuresti ..in mod public , echipa 4Mit ii asteapta cu mare drag si din nou conform listei promit sa ajung si eu pana acolo anu asta :)) de s-ar face autostrada ... m-as tot duce ...sa revenim ...deci piesa e jumpy ..noh gata o noua expresie ..e jumpy :)) cred ca de la oboseala am scos-o ...e amuzanta ,dar mai presus de toate ...videoclipul tin sa il dedic tuturor pitziponcilor de pe planeta : sunteti degeaba ... imi sare colesterolul in cap in momentul in care vad ditai rozarul in masina cuiva pentru ca e trendy sau dupa sintagma sunt roman ce p*** mea ca pot ...un audi a6 preferabil peste 1.6 ,dar traiesc intr-o garsoniera confort III in care in CF in loc de baie e trecut chiuveta si in plus , n-am bani de RCA si mai mult de atat ma mai dau si mare ca l-am luat cu 3000 euro din Germania ... siiiii .... cel mai probabil il au ca idol pe Becali ...ohh da , cultura intruchipata  ....is convins siiiii ....nu mananca nimic toata saptamana si isi bag toata viata in amanet ca sa se poata duce in Obosession ....sau mai sunt acele tablite "simpatice" cu numele ...pfoooaii ..nu vrei sa faci o fapta buna pentru societate si sa te impusti ? oare cum dreacu o putut incapea atatea prostie ?  vorba fie ... doamne mare ii gradina ta , si plina ii de prosti ....pentru a nu exista ofense ... sa zicem ca se scuza categoria persoanelor care isi pun asha ceva din motive pur religioase ....desi tot imi sustin parerea ca e kitsch ...dar la fel ca si videoclipul ...sustin ca la fel e si prin viata ... tipele cu adevarat misto tot nu ajung cu acel gen de oameni  ...de ce ? simplu ...pentru ca is mult prea plini de ei ca sa mai aiba ele loc pe langa ei =))
Morala : Auditie placuta =))


3 comentarii:

Genialul spunea...

Evident ca asteptam musafirii din capitala :P. Partea buna e ca vin dupa ziua de salar, partea proasta e ca ei vor la Cluj si noi la Bucuresti :))

Anonim spunea...

@sanda@
Acesti oameni nu cunosc semnificatia ratiunii, doar se prefac ca ar stapani-o.
Ma dispera astfel de "personaje" care vor sa para ceea ce nu sunt defapt si care cred ca daca au bani pot cumpara intrega planeta, inclusiv fete. Nu e chiar asa, iubiti mei baieti manelari cocalari! Iar fetele care le "joaca jocul" imi pare rau pt ele dar sunt niste ratate, care nu au respect fata de ele iar sentimentul de fericire si implinire nu o sa-l cunoasca niciodata prin astfel de metode. Si daca tot vorbesc de un astfel de cuplu nu doar atractia fizica si banul mentine un cuplu ci grija fata de celalalt joaca un rol important.
Nu incerca sa fi perfect, fi doar un excelent exemplu pentru tine si pentru societatea in curs de modernizare!

PS: si eu ii astept cu nerabdare pe musafirii nostri de la Bucuresti.

Anonim spunea...

Musafirii din capitala abia asteapta sa va vada. :) Datorita unor evenimente ce nu au tinut de vointa "musafirilor", abia astazi am reusit sa citesc acest post.
Permiteti-mi ca in numele musafirior ( doi la numar)sa va multumesc pentru intersul manifestat si sa va asigur ca venim la cluj cu ganduri mari.
Multumesc.
e