joi, ianuarie 21

Get a life :o

„A văzut filmul «Avatar» şi s-a sinucis“
Adevarul [14/01/2010]

O studentă de la Facultatea de Medicină Veterinară a Universităţii de Ştiinţe Agricole a fost descoperită, miercuri seara, spânzurată, în garsoniera sa din Cluj-Napoca. Alexandra Petrica (24 de ani) îşi legase o coardă în jurul gâtului, pe care o fixase de caloriferul înalt din bucătărie.

Adevarul e ca nu ma prea uit la televizor ,deci ma pot considera nitel rupt de lume ...toata documentarea si toate stirile le vad pe net ...e mai simplu ...Deci eu am o nelamurire ...de unde si pana unde corelatia dintre Avatar si depresie ? adik ce e depresiv la Avatar ? sau sa isi fi dorit sa ajunga pe o alta planeta ? sau ...jur k nu imi pot da seama ...deci m-am gandit si m-am tot gandit si tot nu pot ajunge la o concluzie ..adik pe bune , ce motive sa te sinucizi poti sa ai ? nush , e o singura viata ...o singura ocazie sa faci cam tot ce iti trece prin cap ...nush ma gandesc ca dak te simti mai depresiv/a ..atunci tre' sa vezi un psiholog , k doar venele merita lasate lungi :)) sau ...poate nu stiu sa se bucure de viata ...da pana si aia se poate invata ..te poti bucura si de la simpla ninsoare si zapada pana la obtinerea unui titlu profesional sau mai stiu eu ce :))

Btw , ma tin de premierele din Romania ... am vazut azi Sherlock Holmes si intr-adevar e simpatic filmul ..merita vazut ... si oameni buni , trageti o bulgareala ...k e prea misto afara :)) deci o iarna e degeaba fara o bulgareala klumea sau un sanius ...uneori merita sa te intorci un pic in copilarie ...cel putin copilaria mea in care se mai mergea la sanius ..ca acuma cred ca saniusul se face virtual pe mess ...ceva de genu ar fi senzatia :
"Buzz"
"ce-i ? "
"m dau k sania"
"c tare s eu vreau"
"pai da-te s tuh "
"oooaaiiii ... c misto e "
"merem mai inkolo la mall?"
"aham"
"ttyl" (talk to you later)

Hai k deja aberez ... ma pun la somn ..ca e mai sanatos ...sa mai si dormi :))

Niciun comentariu: