marți, ianuarie 26

Inna - 10 minutes

Ma simt obligat sa pun piesa asta nu pentru ca imi place la nebunie ...ci pentru undeva prin decembrie am vazut un teaser la piesa asta ...si am tot asteptat si am tot asteptat :)) ca de obicei , cand asteptarea e prea lunga ...ramai nitel dezamagit ...de cateva ore i s-a dat drumul la piesa(varianta radio) in mod oficial si neoficial ..ca nu am reusit sa o gasesc niciunde inainte de lansarea oficiala:)) ...ehh piesa ..e simpatica ,stilul Inna , n-are nimic care sa zici wow , dar va merge prin cluburi si e buna ca piesa de masina ...dar eu, cel putin , nu cred ca va ajunge hit...

Un comentariu:

Adi Mihăilă. spunea...

Ok, ok... mie mi se pare ok piesa.
O sa ajunga hit de radio, o sa vezi!

Fii atent: Smiley va lansa zilele astea o piesa de iti sta mintea-n loc. Ceva nou. Se numeste `PLEC DEPARTE`.