marți, ianuarie 19

Recomandare :)

Am primit o recomandare de la Andrea ,cu un singur e , cu care subliniez ca m-am dus la NDP pentru ca am vrut eu nu pentru ca nu as fi avut cu cine sa ma duc ...trecem peste ...contextul e simplu : "ce-mi place piesa asta " " care piesa ?" "  asta ..nu o stii?" " ahhh ..nu .." " traiesti degeaba :)) "

Pot sa comentez videoclipul si piesa ? va rog ...va rog ...va rog ...va rog ...va rog ...ma roade ...nu ma pot abtine :)) Deci oare numa mie mi se pare ca Shakira incepe sa devina prea comerciala si isi cam pierde radacinile ei din cauza carora a ajuns unde a ajuns ...punctul 2 ...cu toti stim ca sexul vinde , si vinde bine ..da mai las-o frate in pace ...k la fiecare doi pasi tot asta ...deja devine boring ,tot sex la fiecare pas ...e pentru fapte , nu vorbe sau respectiv versuri ... ca sa exprim la ce ma refer :

And she do what I say and I say what I mean

Then I give it to her uncut
Shakira, swing those hips like nun chucks
Now, give it to me
I want the best and the best things in life are free
So put me in a cage and lock me away and i'll play the games that you want me to play

Numa mie mi se pare ? Nu de alta ,da sa stiu sa ma duc la psiholog in cazul asta k poate , totusi , am eu o problema ....ca sa nu ma leg de videoclip ...k mi se pare de prost-gust ... facut in graba ...si cu elemente absolut aiurea ...fata de potentialul ei de miscare , coregrafia ii banala ...faza cu imitatia statui libertatii in stil Buddha again ...jalnica ... ... Intr-adevar piesa e in topuri pentru ,inca o data , sexul vinde sub orice forma ,chiar si prin versuri ...intr-adevar piesa nu e groaznica ca altfel nici nu o mentionam ... e ritmata , e dansabila , si cu refren simplu si ushor de tinut avand un pic acel element catchy ...

Concluzie : Fara videoclip ...piesa trece de un scoring ...asha cu o nota 6-7 din 10 ... oricum mult sub potentialul ei :)

2 comentarii:

Anonim spunea...

thx!datorita tie m-am uitat la un videoclip jalnic....!!!thx...again...t-t-tudor!:D

4Mit spunea...

Timea ....te-am jinit dupa ttttttt :)) uneori si timpul liber tre sa ti-l ocupi cu videoclipe jalnice ... ca sa stii ce si cum sa nu faci =)) oricum reclama negativa care de fapt nu e negativa dupa cat am observat in reviste gen ciao sau mai stiu eu ..face bine la rating ...deci ,da-i bice =))