miercuri, ianuarie 20

Katy Perry - If we ever meet again

Deci ...azi dimineata am dat peste piesa asta la care de 2 zile i s-a lansat videoclipul ....jur k e piesa de spring cumva :)) ii asha funny cumva , intr-un fel :)) nush ..are un ritm de parca iti vine sa te prostesti pe piesa asta ..nush...sa tzopai :))  ...daca reuseste cineva sa inteleaga la ce ma refer sa imi zica si mie , ca nu mai stiu sa ma exprim ..se pare ca :))
Piesa e declarata oficial incepand din momentul asta un Hit 4Mit al lunii ianuarie ...
Si videoclipul are o poveste tare simpatica ....in sintagma boy meets girl , etc ...adica el ,ea la lansarea unei expozitii ...ea fura tabloul ...bineinteles fiind in domeniu se simt unul pe celalalt ...un cocktail se revad si el se alege cu colierul ...deja se confirma simtirea de dinainte ... ea fura oul cand el era in fata galeriei si se documenta despre ou ... pe el il ia politia , ea vede asta si fiind simpatica duce oul inapoi , el ii eliberat ...ea il asteapta afara ...se revad sau they meet again ...si tzeapa :) si el si ea in timpul asta sunt jefuiti de lucrurile pe care le-o furat ei :)) da macar ei traiesc fericiti pana la adanci batranete si devin echipa perfecta de hoti , zic eu =)) uneori irationalul primeaza in fata rationalului :p

PS: Ultima jumate' de minut din videoclip seamana asha nitel la sunet cu un fel de sound stilul aniilor 2000 3SE , Genius , Animal X sau mi se pare mie ? :))

Concluzie : Genialule , mi-ai luat-o in fata de data asta cu videoclipul ...dar ma revansez eu :)) =))

Enjoy :P si prostiti-va =)) :))

Niciun comentariu: