vineri, ianuarie 15

Kerli - Walking on air

Deci ,cica is in sesiune ...scriu acest post la 7:30 AM dupa variabile cantitati de nicotina , taurina si teina au fost ingerate de catre organismul meu ...vreau neaparat sa scriu despre cateva aspecte ale noptii mele lipsite integral de somn ,dar am sa ma abtin pentru ca imediat trebuie sa plec la examen si dupa aia am nevoie de un somn bun de zi :)) Intre timp ,in aceasta noapte pe un radio pe care am sa-l declar ulterior am auzit o piesa ...mergand pe regula logicii ca titlul piesei trebuie sa fie un cuvant/set de cuvinte care se repeta de cel putin 2 ori in versuri m-am apucat de cautat si am gasit ...pot spune chiar ca a fost imnul examenului ce urmeaza sa il sustin imediat al carui nume il declara ulterior :)) E un remix Armin van Bureen al unei piese din 2009 si recomand si vizionarea videoclipului ca e suficient de interesant ...pana la urmatorul post cu explicatiile ulterioare va doresc .....somn ushor =))

PS: E chiar misto remixul ..cred ca dezvolt o noua obsesie de piesa ...si e tare vocea pe alocuri sasaita :D

Un comentariu:

Adi Mihăilă. spunea...

Mda.. deci mi-ai ascultat emisiunea. Ai omis `declararea` ulterioara a radioului, ca sa nu mai zic ca n-ai pomenit de baiatu` :)))