sâmbătă, ianuarie 9

Pre Revelion

Am cam intarziat cu postul asta si cu continuarea lui  ...dar mi-o fost cam lene sa il scriu ...sincer sa fiu ....acuma urmarind evenimentele logice si cronologice ....se observa in felul urmator ...Germania , Franta , Austria , Craciun , Sibiu ...acuma da-o dreacu da si bugetul meu mai trebuie sa gurluie ...macar pentru revelion ...mai domol ...asta fu o parte a contextului
cealalta parte a contextului ...am mentionat vreodata , ca nici eu nu inteleg cum am putut noi forma echipa 4Mit din moment ce suntem 4 persoane complet diferite si opuse ca si caracter,etc ...dovada...ne adunam noi prin decembrie pe la inceput la o cafea in Enigma ...sub insistentele mele de cateva zile se pune pe masa problema Revelion 2010 ...ce facem ? si de acolo o inceput aparentul dezastru :
-eu vreau sa dansez
-eu vreau mancare
-eu vreau in Cluj
-Eu vreau zapada
-Eu vreau sa ies din Cluj
Deci aia o fost cea mai interesanta si lunga :)) cafea de o vreme incoace ...fiecare vroia altceva ...intr-adevar o varianta simpla era sa isi faca fiecare propriul Revelion ,dar suntem o echipa ce dreacu ..implicit trebuie sa ajungem la un compromis  ...si era interesant sa vezi fiecare cum isi sustine ideea si aduce argumente si etc :)) cum de am reusit sa ajungem la un compromis ..sincer nici eu nu stiu :)) dar uite ca se poate ..poate sub sintagma opusurile se atrag , sau poate dar nu ..dar adevarul e ...fiecare isi aduce elementul propriu in echipa si completeaza cu ceva pe celalalt si cred ca asta e cel mai tare lucru din toate ... adevarul e ca sunt mandru de 4Mit si ma bucur ca in fiecare zi am ceva de invatat de la unul dintre noi pentru ca deah asha e ...in definitiv, deja dupa atatea chestii prin care am trecut , tampenii , intamplari originale sau momente de spontaneitate ...suntem o familie si asta nu mai poate fi contestat ... iar viata mea fara ei ar fi fost foarte monotona si marginita probabil :))

2 comentarii:

Genialul spunea...

ca bine ai spus :)

Anonim spunea...

@sanda@
Sentimentul de a ne simti bine impreuna si increderea reciproca fac ca relatia noastra, 4mit, sa fie una reusita si astfel ne face sa ne modelam unul dupa celalalt. Deci am avut un Revelion reusit!
Sunteti parte din viatza mea...va pup pe toti 3!