luni, ianuarie 4

De Craciun ....toata lumea o viseaza pe ....Sanda =))

DAAA :)) Este perfect adevarat conform teoriei 1+1=2 sau oare dadea 3 ? irelevant ....totusi ce am inteles eu din Craciunul asta ....ca aparent o fost criza ....de spirit ...nush ...unde o fost agitatia specifica dinainte de craciun , aglomeratia auchan , cora , etc ... colindele de pe eroilor ?!!??!?!? eu nu am auzit nici una ...copilasi de pe strazi care tzopaie ca niste panselutze cu zambetele pe buze ...luminitele de pe centru ...park asha numa ca trebuie si alea ...Clujul la valoarea lui putea mult mai mult :D ...lumea alcoolica care canta pe strada colinde ? in schimb in dimineata de Craciun am auzit o turma de alcolizati care cantau Ken lee tulibu didouuu dibuu ..sau cum so mai scrie si aia =))intr-adevar original ...propun noua colinda de Craciun ...Crann Fleee dak tot la asta se ajunge .... pana si restul colindatorilor erau plictisiti ...starea mea dupa Craciun e una simpla ...ma doare gatul si daca mai aud o singura data Domn , Domn sa inaltam ...ori omor pe cineva , ori ma arunc pe geam (de unde e nasol cum stau la parter , deci revin la prima varianta ) ...hai pe bune ?atata lipsa de inspiratie sa cauti alta colinda de cantat exceptand domn domn ...deci ma si vad casatorit , cu 2-3 copii astept colindatori ...la 9 domn domn , la 10 domn domn , la 11 domn domn , la 12 domn domn si 3 pahare de whisky , la 1 domn domn si ma chinui sa deschid sticla de arsenic , la 2 domn domn si nu gasesc nici un cutit (probabil le ascunsese ea preventiv ) , la 3 nu mai deschid dar imi canta la geam domn domn (de ce stau la parter ???? ) , la 4 incerc sa ma sufoc cu perna ca deja domn domn suna a torn torn , la 5 pe cand i-a trece si la vitoarea nevasta durerea de cap si ii vine chefu , nu mai pot ..ca aud in geam domn domn si moare instant =)) concluzia mea e destul de simpla ....a fost un craciun destul de anemic a carui spirit abia l-am simtit in jurul meu ,n-am prea avut ce face si am dormit cam mult ....Dar m-am dus la colindat si nu am cantat domn domn ci ceva mai interesant mamuca care n-o facut ca i s-o stricat cuptorul si i-o si zanit anul nou ...interesant ,recunosc :) bineinteles , pur din motive traditionale grecesti ...la fiecare casa unde am fost , nu stiu cine (adica prefer sa nu dau nume ) o spart ceva ..bineinteles pentru noroc , nu de altceva :))

PS : Interesant zau , tocmai am observat ca am 2 vizite din Asia ...cum o ajuns eu pe aici ...nici eu nu pot sa inteleg :))

Un comentariu:

Anonim spunea...

@sanda@
Adica ce vrei sa zici? din cauza ca m-ati visat a fost Craciunul prea trist si plictisitor si pustiu si fara zapada...Ei bine eu nu am visat pe nimeni (doar m-am gandit), dar ai perfecta dreptate obiceiurile s-au pierdut, versurile colinzilor s-au uitat iar mesajele trimise sunt prea absurde si superficiale, fiind luate de pe net.
La Craciun lumea l-a asteptat pe Mosu, (depinde care) dar lui daca nu-i iese nimic din afacerea asta e inutil sa se mai pronunte.